Notícia

'Territori Natura', la campanya que vol projectar el Pirineu com a destinació turística

Al missatge principal s'hi afegeix el lema de territori "saludable i autèntic"

'Territori Natura', la campanya que vol projectar el Pirineu com a destinació turística
'Territori Natura', la campanya que vol projectar el Pirineu com a destinació turística
L'Alt Pirineu i Aran reforça la imatge territorial de la Marca Pirineus amb la campanya 'Territori Natura'. La iniciativa fa una oferta de turisme rural i de natura adaptada a les precaucions necessàries contra la covid-19.


Les oficines de turisme de l'Alt Pirineu i Aran i del Conselh Generau d'Aran han impulsat la campanya 'Territori Natura' per tal de reforçar aquesta destinació turística amb el missatge de territori "saludable i autèntic". Amb un format de pregunta, "en aquest cas necessites...", s'exposen quatre conceptes clau, com ara aire, espai, temps i llibertat, per finalment poder donar una resposta en forma de "Troba'l a l'Alt Pirineu i Aran". Per fer aquesta campanya l'Alt Urgell, l'Alta Ribagorça, la Cerdanya, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà i la Val d'Aran han treballat plegats.

La campanya la formen quatre vídeos d'una durada de 30 segons, un per cada pregunta, i una campanya de 20 dies a les xarxes socials, prioritàriament a Facebook i Instagram. Tota la informació de la campanya s'allotjarà a sompirineu.cat, un portal informatiu i de recursos per a professionals de diversos sectors econòmics o temàtics que l'Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran (IDAPA) impulsa i als quals dona suport.

Un producte de marca territorial

El director general de Polítiques de Muntanya i del Litoral, Albert Alins, ha explicat que es tracta "d'una iniciativa del territori que pretén aglutinar diferents iniciatives comunicatives per oferir una destinació saludable i autèntica sota el concepte natura".

Alins ha dit que la destinació Natura reforça la presència al territori dels Parcs Naturals del Cadí Moixeró i de l'Alt Pirineu, i del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estanys de Sant Maurici.

Aquesta campanya neix amb la implicació directa del patronat de turisme de la Diputació de Lleida i l'Agència de Turisme de Catalunya mitjançant la Marca Pirineus.

Comentaris


No hi ha cap comentari
 

Opinions

Més opinions

Entrevista





giny

Les més llegides

Edició en paper


Editorial

Enquesta

La nostra enquesta: com en dieu al dibuix que deixa el trepitjat de pistes?


70%


11%


11%


7%

27 vots