Notícia

Decathlon presenta les novetats en material per a la temporada 2020-21

A destacar la nova col·lecció d'esquís Freeride, codisenyada entre Wedze i Adrien Accorsini

Decathlon
Decathlon presenta les novetats en material per a la temporada 2020-21 Autor/a: Captura de pantalla
Les marques de Decathlon especialitzades en esports d'hivern com Wedze; especialitzada en esquí; Dreamscape, especialitzada en surf de neu; Lugik, en trineus; i Inovik en esquí de fons, presenten les seves novetats per a la nova temporada de neu 2020/21. Entre totes les novetats destaca la col·lecció d'esquís Freeride, codissenyada entre la marca Wedze i el col·leccionista d'esquís Adrien Accorsini, un dels apassionats més reconeguts de l'esport blanc, així com una nova col·lecció de jaquetes i pantalons per gaudir al màxim de les pistes en aquesta nova temporada.


Les marques de Decathlon especialitzades en esports d'hivern, Wedze, Dreamscape, Lugik i Inovik, han presentat la seva pròxima col·lecció per a la temporada 2020-21.

Entre els nous models d'esquí de pista i all mountain disponibles per a tots els nivells, destaca la nova col·lecció d'esquís Freeride, codisenyada entre la marca Wedze i el col·leccionista d'esquís Adrien Accorsini, un dels apassionats més reconeguts de l'esport blanc. Gràcies a l'observació i a les sinergies entre tots dos, s'han dissenyat i construït sis models nous en aquesta disciplina, dels quals, dos són específics per a dona.

La nova col·lecció d'esquís és molt diversa des d'aquells que vulguin iniciar-se en el Freeride, com el "Rookie", fins a models per als més experts, amb un esquí de 115 mm de patí, com el "Pow Chaser", que ofereix una gran flotabilitat al powder de veritat.

La marca Wedze va néixer fa catorze anys dins Quechua, la marca d'esports de muntanya de Decathlon, i des de llavors ha forjat la seva pròpia identitat. El seu objectiu és apropar l'esquí a tota classe d'esquiadors, incentivant l'interès per aquest esport, independentment del seu nivell. Més de 100 homes i dones componen l'equip de Wedze, que treballa des de la concepció i el desenvolupament del producte i els últims avenços en innovació, ecodisseny i seguretat.

"Des de Decathlon, i en el nostre cas des dels esports de neu, treballem dia a dia per incorporar la innovació i l'eco-concepció en el disseny i la creació dels nostres productes, cada vegada més tècnics i amb les millors condicions de seguretat. D'aquesta manera, podem brindar-los una experiència única a la pràctica dels diferents esports de lliscament sobre neu", afirma Raúl García, director comercial d'Esports de Neu de Decathlon a Espanya.

Ecodisseny i seguretat

L'objectiu de Wedze per a aquest any és seguir reforçant la seguretat dels esquiadors i, per això, asseguren que han dissenyat la primera jaqueta del món amb protecció dorsal integrada extraïble. A més, la marca segueix treballant en l'evolució en matèria de seguretat en la seva col·lecció de cascs, incorporant la seva tecnologia MIPS (Multi Directional Impact Protection System) a altres models.

D'aquesta manera, l'esquiador pot gaudir de la seva passió en les millors condicions de seguretat, una de les principals motivacions de la marca i la companyia, sempre al capdavant en matèria de seguretat esportiva.

Podeu consultar el material de la temporada 2020-21 en aquest PDF.

Comentaris


No hi ha cap comentari
 

Opinions

Més opinions

Entrevista

''El ràfting ha fet ressorgir el caiac''
Bernat Baylina Guia i monitor d’esports d’aventura al Pallars

entrevista




giny

Les més llegides

Edició en paper


Editorial

Enquesta

La nostra enquesta: com en dieu al dibuix que deixa el trepitjat de pistes?


65%


14%


11%


11%

37 vots