Notícia

Nou plànol de pistes interactiu per Boí Taüll

El nou plànol substituirà el fins ara mapa de pistes imprès, afavorint l’estalvi de paper

Mapa,pistes,boi_taull,interactiu,mobil
Nou plànol de pistes interactiu per Boí Taüll Autor/a: Boi Taull
L'estació de Boí Taüll estrena un nou plànol de pistes interactiu. El nou mapa de pistes, desenvolupat amb tecnologia 2D, permet consultar la informació actualitzada en temps real de tots els serveis de l’estació. Reforça així la seva aposta per la digitalització de la informació i la utilització de les instal·lacions per part dels usuaris.


L’estació de Boí Taüll, gestionada per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), ha estrenat un nou plànol interactiu de pistes, desenvolupat amb tecnologia 2D, que permet a les persones que visitin l’estació consultar la informació de tots els serveis actualitzada en temps real.

El nou mapa, consultable a través de l’aplicació mòbil de Boí Taüll i a la pàgina web de l’estació, dona informació sobre l’estat de les pistes i els remuntadors oberts, els itineraris d’esquí de muntanya i altres punts d’interès de l’estació sobre la mateixa base del mapa tradicional, facilitant-ne així la seva comprensió i interpretació. 

El nou plànol substituirà el fins ara mapa de pistes imprès, afavorint l’estalvi de paper generat per l’estació, a la vegada que evitarà que les persones que visitin l’estació s’hagin de desplaçar físicament als punts d’informació.

Aquesta nova funcionalitat ha estat desenvolupada per Skitude, especialistes en solucions tecnològiques per a estacions d’esquí així com eines per monitoritzar, gamificar i compartir experiències entre les persones aficionades a l’esquí.

Una experiència digital còmoda i eficient

Aquesta temporada Boí Taüll ha accelerat la seva transformació digital amb l’objectiu de fer que l’experiència de compra de productes i serveis, així com la informació i la utilització de les instal·lacions per part de les persones usuàries, sigui còmoda i eficient.

Aquest procés de digitalització s’ha accelerat amb motiu de la necessitat d’implementar un pla de prevenció contra la pandèmia de la Covid-19. Així, entre les principals mesures adoptades destaquen la implementació del servei Check-in d’accés automatitzat a l’estació, la incorporació de la nova targeta de prepagament recarregable PiriNeu365 o la posada en servei d’un sistema per realitzar comandes als punts de restauració des de l’app mòbil.

Més informació a www.boitaull.cat i a l’APP Boí Taüll: Android i iOS

Comentaris


No hi ha cap comentari
 

Opinions

Més opinions

Entrevista

''El ràfting ha fet ressorgir el caiac''
Bernat Baylina Guia i monitor d’esports d’aventura al Pallars

entrevista




giny

Les més llegides

Edició en paper


Editorial

Enquesta

La nostra enquesta: com en dieu al dibuix que deixa el trepitjat de pistes?


65%


14%


11%


11%

37 vots