Notícia

'Aire en condicions', la campanya d'estiu més potent de la història d'Andorra

Enguany el País dels Pirineus invertirà 3,4 milions d'euros per intentar atreure visitants després d'una temporada d'hivern 'catastròfica'

Andorra Turisme, promoció, espot, estiu
A l'espot s'hi promocionen diverses activitats d'aventura Autor/a: Andorra Turisme
Andorra Turisme ha presentat "la campanya d'estiu més potent de la seva història". L'objectiu és intentar atraure turisme tot i la situació de pandèmia i, per aconseguir-ho, es potenciaran la vessant natural i d'aventura, i els esdeveniments a l'aire lliure.



La ministra de Turisme, Verònica Canals, i el director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, durant la presentació de la campanya (Foto: Andorra Turisme)

"Si vols canviar d'aire, fes-ho en un aire en condicions". Rere aquest lema, Andorra Turisme ha posat en marxa la que, segons el director general de l'organisme, Betim Budzaku, és "la campanya d'estiu més potent de la seva història". Tant per la seva durada, com per la seva inversió "i per la diversitat i qualitat dels mitjans a través dels quals es farà difusió".

De fet, ahir mateix es va començar a insertar publicitat en mitjans de diversos països europeus. La més visible serà un espot de mig minut que, il·lustrat amb imatges de la natura i l'aventura andorranes, convida els turistes a visitar el principat.

'Aire en condicions', la campanya d'estiu més potent de la història d'Andorra

La campanya d'enguany rebrà una inversió de 3.377.000 euros, xifra que representa gairebé 2 milions d'euros més més que l'any passat. A més, és la més internacional que s'ha fet fins ara, ja que per primer cop la difusió sortirà de les fronteres dels països veïns per arribar a un total de vuit paísos europeus. Així, a part d'Espanya i França, que continuaran sent els països on s'invertiran més diners (1.050.000 i 870.000 euros respectivament), aquest estiu el País dels Pirineus també es promocionarà al Regne Unit, Bèlgica, Alemanya, Irlanda, els Països Baixos i Itàlia.

A Catalunya, València i l'Aragó la campanya hi començarà el 27 d'abril; a França, el 4 de maig, i a la resta d'Espanya, l'11 de maig.

Durant la presentació que es va fer ahir, la ministra de Turisme andorrana, Verònica Canals, va destacar que l'objectiu és recuperar l'activitat turística depsrés de la primavera i d'una temporada d'hivern que ha estat "catastròfica". Per aconseguir-ho, la promoció s'adaptarà a la situació sanitària, destacant que el principat és una destinació segura, en un any en què està previst que tots els països apostin per incentivar el turisme nacional.

Precisament per això l'estratègia d'Andorra Turisme passa per focalitzar-se més que mai en les activitats d'aventura, així com en els esdeveniments esportius i culturals que se celebraran durant els propers mesos, sobretot en espais oberts. I d'aquests, en destaquen el Tour de França, l'Ironman, o programacions musicals com l'Andorra Mountain Music o el Jambo.

Comentaris


No hi ha cap comentari
 

Opinions

Més opinions

Entrevista





giny

Les més llegides

Edició en paper


Editorial

Enquesta

La nostra enquesta: com en dieu al dibuix que deixa el trepitjat de pistes?


70%


11%


11%


7%

27 vots