Notícia

Naturlàndia canvia de nom

L'espai, que es vol potenciar com a centre d'activitats i fugir del concepte de parc d'atraccions, es dirà Naturland a partir d'aquest estiu

Naturlandia
Aquesta setmana es presentaran totes les novetats per aquest estiu Autor/a: Naturlandia
Després que la covid-19 els fes perdre un 48% de visitants durant el 2020, Camprabassa SA ha preparat per aquest estiu una campanya de rebranding per Naturlandia. Rere el lema "Respira emocions", la idea és potenciar-lo com a centre d'activitats exteriors i defugir el concepte de parc d'atraccions. I per aconseguir-ho, s'ha dissenyat un nou logotip i s'ha proposat un canvi de nom: a partir d'ara, es dirà Naturland.


L'any passat el centre va perdre un 48% de visitants per la pandèmia

La direcció de Camprabassa SA ha presentat aquesta setmana, durant el transcurs de la Junta General Ordinària, les dades corresponents a l'exercici 2020 del centre d'activitats Natulàndia. Les xifres més rellevants mostren un descens del 48% dels visitants a causa de la pandèmia, un 35% menys de vendes i un 33% menys d'ingressos en referència a l'exercici anterior. I entre les dades favorables, destaca l'augment del 23,75% del consum mitjà per visitant.

Aprofitant l'ocasió, l'empresa també ha mostrat als accionistes els trets més importants de la nova imatge del rebranding que està duent a terme la societat, i que es podrà veure materialitzat progressivament els dies vinents en tota mena de materials i suports. El canvi més important que es podrà apreciar serà en la imatge i en les seves aplicacions. Aquest logotip, amb un color verd fosc i fugint de tons artificials, té forma de la lletra N amb dues línies que representen les dues cotes del centre d’activitats; i un arbre, que evoca el bosc de la Rabassa. Recordar que aquest espai també acull l'estació d'esquí de fons de La Rabassa.

Com han pogut veure els membres que han assistit a la junta, Naturlandia es dirà a partir d'aquest estiu Naturland. La campanya de rebranding s'ha fet amb una imatge i orientació estratègica enfocada en un centre d'activitats outdoor lligat a valors de natura, del medi ambient i de les emocions, tot fugint del concepte de parc d'atraccions. El títol, o claim de la marca és “Respira emocions”. I s'ha previst una presentació de la marca la setmana vinent, on es farà una explicació del nou concepte, de les noves activitats d'aquest estiu; de la projecció del negoci, i de les accions estratègiques futures.

Comentaris


No hi ha cap comentari
 

Editorial


Opinions

Més opinions

giny

Edició en paper


giny

giny