Notícia
Així llueix Vallter l'endemà de la llevantada
Imatges dels pisters de l'estació i webcams
Set imatges que reflecteixen Vallter avui, l'endemà de la llevantada. L'estació setcasina ja ha confirmat que obre aquest dissabte. I ho farà amb condicions magnífiques.
Imatges que ens arriben a la redacció de Diaridelaneu.cat des de l'estació més mediterrània dels Pirineus. No cal explicar gaire, només cal observar uns segons cadascuna de les imatges. I és que el temporal de neu ha deixat l'estació gironina a punt per a la seva obertura, prevista per aquest dissabte dia 27 de novembre. Són imatges que ens han enviat des de l'equip de pisters de l'estació. Un altre grup d'imatges han estat capturades a les seves webcams.
!Gaudiu de les imatges capturades a Vallter 2000 aquest mateix matí!
Les novetats per aquesta temporada 2021-22
• Noves màquines de venda: instal·lació de noves màquines al nucli de l'estació i a la cota 2000 (àrea del Xalet)
• Nova terrassa-solàrium a la cafeteria de Pla de Morens 2150
• Instal·lació de nous canons de neu
Cap a la sostenibilitat
Amb l'objectiu d'aconseguir un estalvi d'energia i una major eficiència, l'estació de Vallter està treballant en l'optimització del sistema de producció de neu. S'ha realitzat la primera fase dels treballs en les sales de bombeig (sdm2), i pista del Xalet. També, s'ha millorat la senyalització de l'accés a l'estació amb l'objectiu que aquest sigui més ràpid i amb major comoditat.
Vallter disposa de la "Q" de Qualitat Turística que atorga l'Instituto para la Calidad Turística Española (ICTE) així com del certificat d'Equipament Familiar (ACT) i els segells de qualitat d'Applus i de Safe Tourism Certified que l'acrediten com un espai segur davant el risc de contagi.