Notícia

Tavascan ja té el circuit d'esquí nòrdic obert

Les estacions de Tot-Nòrdic obriran demà dissabte per a activitats diverses

Tavascan,esqui nordic,12112020
Tavascan, primera estació d'esquí nòrdic en obrir al Pirineu català Autor/a: Facebook Tavascan
Les estacions d’esquí nòrdic obriran a partir de dissabte dia 3 de desembre, però excepte Tavascan que ja pot oferir el circuit de nòrdic a punt, les altres oferiran serveis de restauració, activitats diverses, raquetes de neu. Així doncs, Tavascan ja té tot el domini de nòrdic obert i amb molt bones condicions.

Guils, Lles, Aransa i Tuixent la Vansa tindran obert per a fer excursions a peu i en raquetes. Tindran obert el bar- restaurant i refugis, així com el lloguer de raquetes. Un bon moment per a fer una sortida amb raquetes, recollir el forfet de temporada, o fer un àpat al restaurant.

Sant Joan de l’Erm i Virós Vall Ferrera tindran tots els serveis turístics oberts i neu a les parts altes de l’estació. Gaudir d’una bona excursió en un entorn natural incomparable, quedar-se a dormir al refugi o fer un bon àpat lluny de grans massificacions ja és per sí mateix un bon motiu per visitar aquestes estacions.

Comentaris


No hi ha cap comentari
 






giny













Editorial

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny