Notícia

Celebrat a Espot el Supergegant de la FIS Para Alpine Ski 2023

Espot Esquí acull del 20 al 29 de gener els mundials FIS Para Alpine Ski 2023, un certamen en què participen 87 atletes de 26 països

Espot,supergegant,para alpine ski,230123,Photoset-2
Celebrat a Espot el Supergegant de la FIS Para Alpine Ski 2023 Autor/a: Photoset
S’han proclamat guanyadors de la prova la italiana Chiara Mazzel (Vision Impaired), l’anglès Neil Simpson (Vision Impaired), la sueca Ebba Aarsjoe (Women Standing), l’australià Markus Salcher (Men Standing), l’alemanya Anna-Lena Forster (Women Sitting) i el japonès Taiki Morii (Men Sitting). Les condicions meteorològiques han millorat significativament i el vent ha donat treva a l’estació d’Espot, que amb un sol radiant ha acollit la primera prova del campionat tres dies més tard del previst.


espot-pista-2-la-dos-supergegant-para-alpine-ski-230123-photoset-1

Avui s’ha disputat la primera de les competicions dels FIS Para Alpine Ski World Championships 2023, la prova de Supergegant en les categories masculina i femenina a la Pista Bosc 2 de l’estació Espot Esquí, després que les condicions meteorològiques milloressin significativament envers els darrers dies i les fortes ràfegues de vent donessin una treva als mundials.

La categoria femenina ha estat l’encarregada de donar el tret de sortida a la Supergegant i ho ha fet amb les atletes invidents acompanyades pels seus guies. Així, al segment Vision Impaired, s’ha proclamat guanyadora l’esquiadora italiana Chiara Mazzel, que acompanyada del guia Fabrizio Casal ha obtingut una marca de 1:00.40. Pel que fa a la guanyadora de la categoria Women Standing, l’esquiadora que ha aconseguit el podi ha estat la sueca Ebba Aarsjoe (1:00:91), mentre la guanyadora de la categoria Women Sitting ha estat l’alemanya Anna-Lena Forster (1:07:57).

En la categoria masculina, el podi del segment Vision Impaired l’ha encapçalat l’esquiador anglès Neil Simpson (56:66) acompanyat pel seu guia Rob Poth. En Men Standing, l’esquiador guanyador ha estat l’australià Markus Salcher (56:95), i en Men Sitting, el podi ha estat encapçalat pel japonès Taiki Morii (56:98).

Comentaris


No hi ha cap comentari
 






giny













Editorial

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny