Notícia
Innovació tecnològica al servei dels esquiadors professionals des de l'espai menys esperat
L’empresa Kamleon va oferir anàlisis en temps reals sobre l’estat de la hidratació dels esportistes amb un urinari intel·ligent durant les finals de la Copa del Món de Grandvalira. El World Cup Village de Soldeu, la novetat per al públic durant el cap de setmana.
La innovació tecnològica aplicada al benestar dels esportistes també va ser una realitat també a les Finals de la Copa del Món que va acollir Grandvalira. Des de l’àrea del Team Hospitality es va apostar per oferir un servei molt específic i innovador. En aquest espai, reservat als esportistes i al seus equips, es podia trobar una nova eina que permetia, sense invasió, obtenir resultats sobre l’estat d’hidratació dels esportistes ràpidament. Gràcies a la monitorització de la hidratació dels esportistes en temps real a través de la micció en un urinari intel·ligent, s'aconseguia dades que permetien millorar el rendiment físic i cognitiu de l’esportista. A més, i vist l’èxit de l’edició del 2019, la nutricionista andorrana Marta Pons va tornar a assessorar l’equip de restauració del Comitè Organitzador amb l’objectiu d’oferir propostes adaptades a les necessitats dels corredors.
Un binomi entre la tecnologia i la millora física i mental del corredor. Enguany, es va incorporar aquest nou servei de la mà de Kamleon, la primera startup del món que fa servir aquesta tècnica. Creadors dels primers Smart Urinals del món, els seus fundadors asseguraven que és “l’eina del futur” perquè l’esportista obté en temps real analítiques del seu estat d’hidratació i la interpretació de les dades permeten impulsar la millora del rendiment físic i cognitiu, reduir el nivell de fatiga o fins i tot accelerar el procés de recuperació. Un altre benefici a destacar és el temps d’espera: els esquiadors no modifiquen la seva rutina, ja que el resultat és instantani. La immediatesa i rapidesa de dades és el futur i així ho destacava el CEO de l’entitat, Jordi Ferré: “L’esportista cada vegada serà més intel·ligent perquè estarà més connectat que mai per prendre les millors decisions. Amb Kamleon, convertim el bany en la nova plataforma de monitorització de l’atleta”.
Pel que fa a la diversitat dels aliments, el Team Hospitality comptava amb àrees temàtiques diferenciades, com la part vitamínica, l’energètica, la proteica, la d’aliments rics en greixos saludables i la de productes recuperadors o hidratants. Precisament, aquest any, enfatitzant amb la hidratació, es va fer un bufet més específic, amb liquats i begudes preparades al moment riques en vitamines i minerals, i que va ser la gran novetat d’aquesta edició.
El World Cup Village, l’alternativa per viure la Copa del Món
Durant el cap de setmana de les Finals, el públic, a més de gaudir de les competicions, també podia aprofitar de molts actes paral·lels. El World Cup Village, que se situava a la plataforma Avet, oferia esdeveniments de forma ininterrompuda per a tots els públics. A l’espai s’hi podien trobar diferents estands amb marxandatge de les principals marques d’esquí com Head, Atomic, Rossignol, K2, Dynastar, etc., espais habilitats per a jocs, tallers de manualitats, diferents xerrades i punts de gastronomia, entre altres.
Un binomi entre la tecnologia i la millora física i mental del corredor. Enguany, es va incorporar aquest nou servei de la mà de Kamleon, la primera startup del món que fa servir aquesta tècnica. Creadors dels primers Smart Urinals del món, els seus fundadors asseguraven que és “l’eina del futur” perquè l’esportista obté en temps real analítiques del seu estat d’hidratació i la interpretació de les dades permeten impulsar la millora del rendiment físic i cognitiu, reduir el nivell de fatiga o fins i tot accelerar el procés de recuperació. Un altre benefici a destacar és el temps d’espera: els esquiadors no modifiquen la seva rutina, ja que el resultat és instantani. La immediatesa i rapidesa de dades és el futur i així ho destacava el CEO de l’entitat, Jordi Ferré: “L’esportista cada vegada serà més intel·ligent perquè estarà més connectat que mai per prendre les millors decisions. Amb Kamleon, convertim el bany en la nova plataforma de monitorització de l’atleta”.
Pel que fa a la diversitat dels aliments, el Team Hospitality comptava amb àrees temàtiques diferenciades, com la part vitamínica, l’energètica, la proteica, la d’aliments rics en greixos saludables i la de productes recuperadors o hidratants. Precisament, aquest any, enfatitzant amb la hidratació, es va fer un bufet més específic, amb liquats i begudes preparades al moment riques en vitamines i minerals, i que va ser la gran novetat d’aquesta edició.
El World Cup Village, l’alternativa per viure la Copa del Món
Durant el cap de setmana de les Finals, el públic, a més de gaudir de les competicions, també podia aprofitar de molts actes paral·lels. El World Cup Village, que se situava a la plataforma Avet, oferia esdeveniments de forma ininterrompuda per a tots els públics. A l’espai s’hi podien trobar diferents estands amb marxandatge de les principals marques d’esquí com Head, Atomic, Rossignol, K2, Dynastar, etc., espais habilitats per a jocs, tallers de manualitats, diferents xerrades i punts de gastronomia, entre altres.