Notícia

Ona Rocamora i Mariona Boix preparen la temporada a Stubai a sis dies per la primera carrera

Autor/a: Atomic
Les dues esquiadores catalanes, que formen part de la FCEH, de l'equip júnior de la federació espanyola i de l'Atomic Team, es troben a la glacera austríaca d'Stubai acabant de preparar la temporada. Es tracta del seu cinquè stage per Ona Rocamora i Mariona Boix i ambdues són integrants del Grup de Tecnificació ARC - AN de la FCEH .

Aquests dies , tant Ona com Mariona , malgrat que les condicions no estan sent les ideals , diuen que "estem intentant treure el màxim rendiment a la feina que realitzem " . A aquesta alçada de la temporada, els entrenaments que realitzen són els que s'anomenen de qualitat, a diferència dels entrenaments de quantitat de l'estiu. Les sessions de qualitat consisteixen a realitzar poques baixades al llarg del dia. Del que es tracta és d'establir les pautes de descans entre baixada i baixada necessàries per, després, a l'hora de baixar esquiant, fer-ho al màxim, com si es tractés d'una carrera.

Amb aquest sistema de treball  "ens cansem tant o més que en els entrenaments de quantitat". Tant elles com la resta d'integrants del Grup de Tecnificació ARC Alt Nivell de la FCEH romandran en Stubai fins al dia 18 de novembre. Després es desplaçaran a Tignes (França) per realitzar les primeres competicions de velocitat . La primera cita serà el dia 20 de novembre, amb un supergegant, per després fer front a un descens .

Comentaris


No hi ha cap comentari
 






giny













Editorial

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny