Notícia
Baqueira Beret va donar per finalitzada la temporada d'estiu diumenge passat
Les activitats de natura com el senderisme, la bicicleta de muntanya i les excursions fins al cim del Blanhiblar han estat les activitats més populars a l'estació. Els clients també han viscut les emocions dels esports d'aventura com el barranquisme, l'escalada i el ràfting. Els més petits de la família han pogut gaudir amb els jocs a l'aire lliure i en plena natura que s'han proposat des de l'estació.
Les activitats han comptat amb l'assistència de guies de muntanya, de natura i animadors esportius que han assistit als clients en totes les activitats programades durant l'estada a Baqueira.
L'hotel Montarto ha tingut les portes obertes aquests dos mesos donant el contrapunt lúdic i de relax amb el seu jardí i piscina permetent gaudir d'unes vacances úniques a la Vall d'Aran.
El telecadira del Blanhiblar va obrir el dia 13 de juliol i va tancar el 31 d'agost permetent pujar vianants i també bicicletes per després baixar per les camins de tornada a Beret. Al capdamunt del Blanhiblar estava obert el bar Eth Barralh (Bar amb solàrium) a 2.220 m, una instal·lació que els dies amb cel clar permetia oferir unes vistes excepcionals. A la cota 1.850 de Beret també va funcionar la Cafeteria Audeth.