Notícia

Les estacions d'esquí del Grup FGC marquen la diferència amb els mapes 3D personalitzats

Els nous mapes 3D permeten més interacció a l'usuari, milloren els serveis i permeten una millor comprensió visual

Presentació ahir al vespre dels mapes 3D personalitzats a la fàbrica Moritz de Barcelona
Presentació ahir al vespre dels mapes 3D personalitzats a la fàbrica Moritz de Barcelona Autor/a: Diaridelaneu.cat
Les estacions d'esquí del Grup FGC van presentar ahir al vespre la temporada 2015-16 a l'antiga fàbrica de cerveses Moritz de Barcelona. La presentació es va fer en el marc d'una festa amb molt ambient i autoritats del món polític, empresarial i sectorial vinculats a l'esquí, entre els quals el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, acompanyat del president d’FGC, Enric Ticó. Una presentació que va venir marcada, sobretot, per la presentació dels mapes 3D personalitzats, l'aposta que fa el grup FGC amb les noves tecnologies per millorar el servei als clients.


Per a aquesta temporada que és a punt de començar, La Molina, Vallter 2000, Vall de Núria, Espot i Port Ainé compten amb nous webs de muntanya intel·ligent perquè tothom pugui disposar de la informació actualitzada i detallada de totes les activitats que es fan a les destinacions turístiques del Grup FGC.

Paral·lelament, s’ha actualitzat el web corporatiu www.turismefgc.cat: espai on es poden trobar ofertes d’allotjaments, forfets i accés a la central de reserves a més de les activitats més destacades que es fan a les estacions, les últimes notícies, espais per a la participació en sortejos i promocions, i accessos a les pàgines web de tots els destins turístics del Grup: La Molina, Vall de Núria, Espot i Port Ainé, Vallter 2000, juntament amb els webs del Cremallera i Funiculars de Montserrat, el Tren dels Llacs i el Tren del Ciment.

Amb aquestes noves pàgines web posen a l’abast dels usuaris les tecnologies més avançades i d’última generació per accedir als serveis, ofertes, activitats i esdeveniments que s’ofereixen. Entre les particularitats més importants, destaca la incorporació de l’SmartMountain–SmartTrail Map: mapa en 3D que s’adapta a les demandes dels visitants. Aquesta nova tecnologia representa un gran pas endavant en l’evolució dels mapes tradicionals, que no permeten cap mena de personalització, cap a mapes interactius. Gràcies a aquest nou sistema, es pot donar resposta a totes les necessitats del nou perfil d’usuaris hiperconnectats a la xarxa, els quals són gran consumidors d’informació i estan acostumats a obtenir informació contextualitzada en temps real. En aquest sentit, La Molina, Vallter 2000, Vall de Núria, Espot i Port AIné ofereixen una solució de mapes personalitzats, orientats a evolucionar els mapes de
pistes tradicionals cap a un nou sistema més interactiu i atractiu a nivell visual, que aconsegueixi el màxim rendiment de les noves tecnologies.

Les noves pàgines web pretenen millorar l’experiència dels clients abans que visitin l’estació, donar a conèixer rutes o zones concretes, brindar un servei més eficient a nivell d’orientació en pistes, oferir sempre informació actualitzada i en temps real, geolocalització de persones, així com també tota mena de recomanacions, en funció del perfil de cada usuari, entre d’altres. A més, aquests nous mapes interactius estan adaptats a les plataformes i dispositius mòbils i de sobretaula.

 




Entrevista



Les més llegides

Edició en paper


Editorial