Notícia

La Molina va incrementar aquest estiu un 25% els usuaris del Bike Park

La Comissió Assessora de La Molina es reuneix per fer balanç de l’estiu i presentar la temporada d’hivern 15/16.

El Bike-park i el telecabina Alp 2500, un combinat que ha ajudat a que La Molina hagi registrat 43.000 visitants aquest estiu
El Bike-park i el telecabina Alp 2500, un combinat que ha ajudat a que La Molina hagi registrat 43.000 visitants aquest estiu Autor/a: La Molina
El president d'FGC, Enric Ticó, ha participat a la Comissió Assessora de La Molina per analitzar els resultats de l'estiu així com presentar amb els seus membres les estratègies a seguir de cara a la temporada d’hivern. L'ús del telecabina va augmentar en un 22% els usuaris i el Bike Park va registrar un increment del 25%.


Durant la reunió s’ha fet balanç dels resultats d’estiu. Un total de 40.638 usuaris han visitat La Molina, un increment del 29.95% respecte l’estiu 2014. Les activitats que han registrat els augments més importants han estat el BikePark amb un 25.11% i el telecabina amb un 22.68%. Des de fa uns anys, l’estació ceretana treballa per posicionar-se com un dels principals BikeParks dels Pirineus, creant nous circuits de descens, millorant els serveis de lloguer de bicicletes de DH i BTT, posant en marxa una nova escola de DH i organitzant esdeveniments esportius vinculats al món de la bicicleta com són l’Evil Eye Bike Day by Adidas, la Kids Race by Lacondeguy, etc. Altres novetats com la Platja de la Cerdanya i el nou centre d’interpretació de la fauna i flora han estat molt ben acollides entre les famílies amb nens. Aquestes activitats contribueixen a l’obtenció del segell de Destinació de Turisme Familiar de l’Agència Catalana de Turisme.
 
A la trobada també s’ha presentat algunes de les novetats de la temporada d’hivern 15/16.                                                                           

El circuit Slalom 4Motion by Volkswagen La Molina, és la primera pista d’eslàlom tecnològic del Pirineu. Es tracta d’una nova instal·lació on els esquiadors tindran la possibilitat de gaudir de les mateixes sensacions que els corredors professionals. A més, tindran l’opció d’endur-se a casa l’enregistrament de la seva baixada gràcies a un sistema de càmeres instal·lades en el recorregut. La nova zona de Pista Llarga per a debutants i també per a l’ús de trineus, equipada amb una nova cinta transportadora de 165 m de longitud. La pista de Coll Sisè que serveix d’enllaç entre la pista de Quatre Camins i Pista Llarga, amb la qual es descongestionarà la zona i s’aconseguirà més espai per als esquiadors. També incorporem una nova línia de productes “Gran Reserva” especialment pensats pels més grans dels nostres clients.

Per altra banda, també s’ha llançat  la nova pàgina web d’última generació, pensada per oferir als usuaris tota la informació sobre serveis, ofertes, activitats i esdeveniments programats a les estacions gestionades pel Grup FGC. www.lamolina.cat.

Tecnologia d’avantguarda: mapes 3D als webs de les estacions

Entre les particularitats més importants del nous web, destaca la incorporació de l’SmartMountain – SmartTrail Map, un mapa 3D que s’adapta a les demandes dels visitants. Aquesta nova tecnologia representa un gran pas endavant en relació als mapes tradicionals, ja que incorpora sistemes interactius que permeten la personalització de l’ús. Gràcies a aquest nou sistema es pot donar resposta a totes les necessitats del nou perfil d’usuaris hiperconnectats a la xarxa, els quals són grans consumidors d’informació i estan acostumats a obtenir informació contextualitzada en temps real.

La Comissió Assessora de La Molina es va crear l’any 2011, impulsada per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, i està formada per diferents alcaldes, hotelers i restauradors de la Cerdanya, Ripollès i Berguedà, i representants de l’estació de La Molina.

Mitjançant aquest organisme, impulsat per FGC, es vol mantenir informats els principals agents dels territoris implicats sobre les actuacions que es duen a terme a l’estació en matèria de millores en les instal·lacions i els equipaments, noves estratègies comercials, i activitats de promoció turística, entre d’altres, a més d’actuar com a òrgan d’intercanvi entre els diferents agents participants.

 

Comentaris


No hi ha cap comentari
 

Opinions

Més opinions

Entrevista

''Un consell: que quan facin el salt no tanquin els ulls''
Eduard Terricabres, en 'Terri' Cap de salts a la Llosa del Cavall

entrevista




giny

Les més llegides

Edició en paper


Editorial

Enquesta

La nostra enquesta: com en dieu al dibuix que deixa el trepitjat de pistes?


65%


14%


11%


11%

37 vots