Notícia
Marc Pinsach enceta la temporada d’estiu al Casamanya Extrem
L’atleta de Cassà arriba a la competició d’estiu amb una preparació molt diversa. Després de la última cursa a Mondolé Ski Alp, Pinsach va fer un descans llarg de tres setmanes i després ja va començar amb un període d’entrenaments per agafar ritme i des de fa dues setmanes ha començat amb entrenaments més específics per arribar en bon estat a les curses d’estiu.
Així doncs, Pinsach té una cita dissabte a Ordino (Andorra) amb el Km Vertical Casamanya Extrem, que enguany entra al circuit de proves de Skirunner National Series. La prova de 5km i 1.440 de desnivell positiu arrencarà a les 10 del matí des de l’església del poble. Amb un recorregut poc conegut i salvatge, els corredores faran un ascens vertical directe fins el cim per la pala del Casamanya (2.740m). Pinsach correrà amb atletes com els germans Teixidó o els germans Casals així com també al costat d'Agustí Roc o Nil Cardona que tots ells donaran un plus a la prova.
Després d’aquesta competició, Pinsach tornarà a Andorra per disputar la prova de La Marató dels Cims de l'Andorra Ultra Trail Vallnord de 42km i 3.000 metres de desnivell positiu.