Notícia

Objectius de Grandvalira: aparcament, mobilitat i connexions a internet

L'estació s'ha aproximat al nombre que considera òptim per a la seva capacitat: 1,8 milions de dies d'esquí

Terrassa de Costa Rodona, al sector de Pas de la Casa. La restauració ha estat molt ben valorada pels clients i ha experimentat un creixement superior al 4%.
Terrassa de Costa Rodona, al sector de Pas de la Casa. La restauració ha estat molt ben valorada pels clients i ha experimentat un creixement superior al 4%. Autor/a: Diaridelaneu.cat
Grandvalira confirma la seva estratègia comercial i treballarà de nou per millorar els serveis i l'experiència del client i no tant per augmentar el nombre de clients. I és que l'estació s'ha aproximat al nombre que considera òptim per la seva capacitat i la del país,als 1,8 milions de dies d'esquí. Així ho ha explicat a Ràdio Nacional d'Andorra el director del domini. Alfons Torreño ha avançat que la temporada vinent es millorarà l'aparcament i la connectivitat a internet.


Grandvalira ha tancat la temporada amb 1.730.000 dies d'esquí, una xifra que incrementa en un 4% els resultats de la temporada anterior. Es tracta d'una xifra que aproxima l'estació als 1,8 milions de clients, que es considera l'òptima per al domini. "És la xifra en què volem estar", ha dit el director comercial i de màrqueting de Grandvalira, Alfonso Torreño, a l'Ara i Aquí. Afirma que "tampoc tenim la capacitat d'augmentar molt més els clients perquè estem limitats a les places hoteleres". En aquests moments estan primant "no tant el creixement en volum sinó en complementar-lo amb serveis de valor afegit". Ha destacat que la restauració ha estat molt ben valorada amb un creixement superior al 4% global de l'estació.

Torreño ha destacat el grau de satisfacció obtingut en les enquestes als clients. Ha ressaltat els resultats de la inversió, de 10 milions d'euros, en la millora de la restauració. L'estació està ara elaborant un pla a tres anys vista per fer-la més sostenible i continuar donant millor servei. Per l'any vinent, es treballarà en els aparcaments i en la connexió a internet. Per Torreño "la millora de la connectivitat és un dels punts clau" perquè "la gent no pot estar sense mòbil i per a nosaltres és important perquè el client fa publicitat de la pròpia estació". La mobilitat i l'accessibilitat dins de l'estació és un altre dels projectes que volen portar a terme.

Grandvalira vol també facilitar l'arribada als esquiadors i la compra dels forfets.

Informació d'AndorraDifusió.ad




Entrevista

"La festa post competició és un gran al·licient. Sense ella, el record per als nens no seria el mateix"
Oriol Guinart Director tècnic de Club Aranès d'Esports d'Iuèrn (CAEI)

entrevista


Les més llegides

Edició en paper


Editorial