Notícia

Ordino-Arcalís vol millorar la comunicació del sector la Coma

L'objectiu és que el mal temps no faci perdre clients

La Basera, un telecadira fonamental en la unió dels sectors d'Arcalís. En cas d'avaria o el tancament del transport per cable per mal temps es perd l'accés al 75% del domini esquiable.
La Basera, un telecadira fonamental en la unió dels sectors d'Arcalís. En cas d'avaria o el tancament del transport per cable per mal temps es perd l'accés al 75% del domini esquiable. Autor/a: Diaridelaneu.cat
Ordino-Arcalís centrarà les inversions d'aquest hivern a millorar els serveis i ampliar les experiències dels clients a l'estació. Arcalís també treballa en el nou pla director del camp de neu. Una de les actuacions principals és projectar una nova via de comunicació entre la la base de l´estació i la Coma del Forat.

La direcció d'Ordino-Arcalís mantindrà l'estratègia dels últims anys i reforçarà els serveis que s'ofereixen als clients. L'explotació del freeride també és un altre dels objectius principals d´Arcalís. Per això, es millorarà la senyalització per donar a conèixer més l'àrea esquiable de l'estació.

"Continuem amb el reforç de la part gastronòmica, renovarem el refugi de les Portelles i seguirem reforçant també tota la línia del 'freeride', no només amb el Freeride World Tour, sinó també fent-lo més tangible per als clients" diu el director general, Xabier Ajona.

Pel que fa al pla estratègic de l'estació a mitjà termini, Arcalís vol reforçar la comunicació del camp de neu. Es vol buscar una alternativa al telecadira de la Basera. Segons la direcció, amb una avaria o el tancament del transport per cable per mal temps es perd l'accés al 75% del domini esquiable.

"Hem de buscar com comunicar la base de la Coma del Forat amb la base de l'estació i donar una segona alternativa que ens permeti tenir una major fiabilitat en aquest sentit", insisteix Ajona.

Segons informa avui AndorraDifusió la voluntat de l'estació és créixer sense massificar les instal·lacions. Ordino-Arcalís apujarà un euro el forfet de temporada alta i mantindrà el de temporada baixa. Una estratègia per atreure esquiadors amb uns preus competitius i amb la qual espera arribar als 200.000 clients a final de temporada.

Comentaris


No hi ha cap comentari
 




Editorial





giny



Allaus

Butlletí de Perill d'Allaus del dia 22/11/2018

Ampliar informació
Informació oferida per:
giny

Edició en paper


giny

giny

Entrevista

''El meu dia a dia és intentar gaudir 'a muerte' de la muntanya''
Txema Trull Fotògraf especialitzat en el món de la neu

entrevista