Notícia

Rossignol i Briko, patrocinadors tècnics d'Audi quattro Cup de RFEDI

Les dues marques seran col·laboradores als circuits d'esquí alpí U12 / 10

El president de RFEDI, May Peus Espanya, juntament amb el responsable de Rossignol i Briko a Espanya, David Vinyeta
El president de RFEDI, May Peus Espanya, juntament amb el responsable de Rossignol i Briko a Espanya, David Vinyeta Autor/a: RFEDI
Rossignol i Briko han entrat com a col·laboradors tècnics a la 9a edició de l'Audi quattro Cup, circuit d'esquí alpí U12 / 10 que forma part del calendari de la Reial Federació Espanyola Esports d'Hivern (RFEDI) i promou i impulsa l'esquí de base espanyol.


Gràcies a aquest acord de col·laboració, vigent fins al 30 d'abril de 2017, Rossignol i Briko estaran presents en les 6 proves que es disputaran l'any vinent, de gener a març, en estacions d'esquí de l'Estat espanyol: 2 a Aragó, 2 a Catalunya , 1 a la Serralada Cantàbrica i 1 a Sierra Nevada.

En aquestes carreres sempre es viu un gran ambient i hi ha multitud d'activitats per als nens més enllà de la competició. Es tracta d'una aposta estratègica de RFEDI en la qual, juntament amb les federacions territorials, clubs organitzadors i estacions d'esquí a les que es disputen, es vol mostrar que les carreres i l'oci van de la mà.

L'aportació de les dues marques es traduirà en regals per als participants d'Audi quatre Cup, materials de promoció per als wellcome-pack i material per equipar els esportistes dels equips nacionals de RFEDI. Al seu torn, Briko s'encarregarà de dissenyar unes ulleres de gamma alta customitzades i personalitzades amb el logo Spainsnow.

Passió per l'esport

Rossignol i Briko tenen un denominador comú: la seva passió per l'esport. La marca francesa Rossignol, amb fàbrica a Espanya, es caracteritza pel seu llegat llegendari i el seu esperit innovador en constant evolució. De fet, la marca gala ha equipat a esportistes tan notables com Blanca Fernández Ochoa, María José Rienda i, actualment, als membres de l'equip RFEDI Alex Pont i Quim Salarich. Briko, per la seva banda, és una marca italiana fundada el 1985 a Milà, el principal objectiu és crear productes icònics per a esportistes que exigeixen rendiment i seguretat.




Entrevista



Les més llegides

Edició en paper


Editorial