Notícia

Rossignol i Briko, patrocinadors tècnics d'Audi quattro Cup de RFEDI

Les dues marques seran col·laboradores als circuits d'esquí alpí U12 / 10

El president de RFEDI, May Peus Espanya, juntament amb el responsable de Rossignol i Briko a Espanya, David Vinyeta
El president de RFEDI, May Peus Espanya, juntament amb el responsable de Rossignol i Briko a Espanya, David Vinyeta Autor/a: RFEDI
Rossignol i Briko han entrat com a col·laboradors tècnics a la 9a edició de l'Audi quattro Cup, circuit d'esquí alpí U12 / 10 que forma part del calendari de la Reial Federació Espanyola Esports d'Hivern (RFEDI) i promou i impulsa l'esquí de base espanyol.


Gràcies a aquest acord de col·laboració, vigent fins al 30 d'abril de 2017, Rossignol i Briko estaran presents en les 6 proves que es disputaran l'any vinent, de gener a març, en estacions d'esquí de l'Estat espanyol: 2 a Aragó, 2 a Catalunya , 1 a la Serralada Cantàbrica i 1 a Sierra Nevada.

En aquestes carreres sempre es viu un gran ambient i hi ha multitud d'activitats per als nens més enllà de la competició. Es tracta d'una aposta estratègica de RFEDI en la qual, juntament amb les federacions territorials, clubs organitzadors i estacions d'esquí a les que es disputen, es vol mostrar que les carreres i l'oci van de la mà.

L'aportació de les dues marques es traduirà en regals per als participants d'Audi quatre Cup, materials de promoció per als wellcome-pack i material per equipar els esportistes dels equips nacionals de RFEDI. Al seu torn, Briko s'encarregarà de dissenyar unes ulleres de gamma alta customitzades i personalitzades amb el logo Spainsnow.

Passió per l'esport

Rossignol i Briko tenen un denominador comú: la seva passió per l'esport. La marca francesa Rossignol, amb fàbrica a Espanya, es caracteritza pel seu llegat llegendari i el seu esperit innovador en constant evolució. De fet, la marca gala ha equipat a esportistes tan notables com Blanca Fernández Ochoa, María José Rienda i, actualment, als membres de l'equip RFEDI Alex Pont i Quim Salarich. Briko, per la seva banda, és una marca italiana fundada el 1985 a Milà, el principal objectiu és crear productes icònics per a esportistes que exigeixen rendiment i seguretat.




Entrevista

"La festa post competició és un gran al·licient. Sense ella, el record per als nens no seria el mateix"
Oriol Guinart Director tècnic de Club Aranès d'Esports d'Iuèrn (CAEI)

entrevista


Les més llegides

Edició en paper


Editorial