Notícia

El Pirineu de Lleida buscar seduir els esquiadors de Madrid, València, País Basc i Balears

“Pirineu de Lleida, la Catalunya blanca”, lema de la nova campanya

El Pirineu de Lleida buscar seduir els esquiadors de Madrid, València, País Basc i Balears. A la imatge, Port Ainé aquesta setmana.
El Pirineu de Lleida buscar seduir els esquiadors de Madrid, València, País Basc i Balears. A la imatge, Port Ainé aquesta setmana. Autor/a: Ski Pallars
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida promociona la temporada de neu 2016/2017 amb la campanya que porta com a eslògan “Pirineu de Lleida, la Catalunya blanca”. La institució vol potenciar l’esquí i l’oferta complementària que envolta la neu del Pirineu lleidatà, amb els 11 centres d’esquí i 80 empreses que ofereixen activitats complementàries.


La nova campanya del Patronat de Turisme reforça el topònim Pirineu de Lleida per potenciar la destinació turística de muntanya durant la temporada d’hivern, on es concentra una de les millors ofertes d’esquí de tot l’Estat espanyol i alhora és també un referent a escala internacional per la qualitat de les seves instal·lacions i per l’organització de proves esportives de prestigi.

Amb el nou lema de la campanya, “Pirineu de Lleida, la Catalunya blanca”, també es remarca el pes específic que representa l’oferta d’esquí del Pirineu de Lleida, tant pel nombre d’estacions com per la xifra d’esquiadors que anualment trien els complexos hivernals del Pirineu lleidatà, tant d’esquí alpí com de nòrdic, per gaudir de les activitats vinculades amb la neu i les activitats d’après-ski com a principals elements d’atracció de visitants durant aquesta època de l’any.

Per aquest motiu la campanya va dirigida a posicionar tant l’oferta d’esquí del Pirineu de Lleida com les activitats relacionades amb la neu i la mateixa temporada d’hivern entre el públic que vol gaudir de l’esport i del contacte directe amb la natura, amb un ampli ventall de propostes relacionades amb el turisme i l’oferta d’esquí, alpí i nòrdic, i les activitats relacionades amb la Neu de Lleida.

L’oferta brinda al mateix temps una destinació de qualitat i una proposta àmplia i variada d’activitats en un entorn natural que combina un paisatge i una natura majestuosos, amb un llegat cultural i patrimonial, una gastronomia d’alta qualitat i un nivell alt dels allotjaments turístics.

La creativitat de la campanya està representada en forma d’una pintura en aquarel·la en què apareixen la demarcació de Lleida amb el missatge de l’acció promocional i diverses imatges relacionades amb l’oferta de la temporada d’hivern. Al darrere, i en tons blavosos i desdibuixats que recorden l’efecte pictòric de l’aquarel·la, s’entreveu la forma de Catalunya.

A més, s’hi inclouen diferents fotografies d’esquí alpí i nòrdic, com també de paisatges, activitats a la neu i de patrimoni, i la relació de les 11 estacions d’esquí del Pirineu de Lleida. La campanya va signada per “Ara Lleida” i el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. Inclou una part gràfica per a suports de premsa escrita, revista, internet i publicitat exterior i es complementa amb un espot de televisió i falques de ràdio. També es fan diferents accions de publicitat exterior. La difusió es fa en català i en castellà, si bé alguns originals també s’apliquen a mitjans de comunicació de França.

La campanya reforça els mercats domèstics i de proximitat de Catalunya, com també les comunitats de Madrid, València, el País Basc i les Illes Balears. També es fan accions puntuals adreçades al mercat del sud de França.

L’acció de promoció del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida per a la temporada 2016/2017, a més de tenir una presència als diferents portals on-line, també es pot seguir pels mitjans socials de Facebook, Twitter, Instagram i YouTube.

Nou web i nova guia “Neu de Lleida”

Per a la campanya s’ha creat una nova pàgina web, esqui.aralleida.cat, per promocionar el producte neu del Pirineu lleidatà, on els afeccionats al món de l’esquí trobaran cada dia actualitzades les novetats, la informació de les pistes d’esquí, l’estat de la neu, les previsions meteorològiques i l’estat de les carreteres, activitats vinculades al producte neu ofertes per empreses de serveis d’esports, com també altra informació pràctica. Aquesta nova pàgina web del Patronat es pot consultar en quatre idiomes (català, castellà, francès i anglès).

A més, l’ens també ha editat la nova guia d’esquí per a la campanya actual, amb el títol “Neu de Lleida”, que recull la informació del conjunt de l’oferta de les 11 estacions d’esquí, amb totes les dades sobre l’àrea esquiable, els preus dels forfets, l’oferta esportiva, els serveis més destacats i una fitxa tècnica amb les característiques de cada complex. Se n’han editat exemplars en català, castellà, francès i anglès.

Vinculat amb la campanya publicitària, es convoca un concurs fotogràfic a través dels mitjans socials com ara Twitter i Instagram al qual els participants podran enviar les fotografies que vulguin per mostrar què els representa i quines emocions els transmet la neu de Lleida. Les imatges es poden penjar a Twitter i Instagram amb el hashtag #PirineuLleida durant el període comprès entre l’1 de desembre de 2016 i el 28 de febrer de 2017. El premi consisteix en un cap de setmana per a dues persones en un indret de les comarques de Lleida amb activitats d’oci.
Publicitat
Publicitat

Entrevista

"La festa post competició és un gran al·licient. Sense ella, el record per als nens no seria el mateix"
Oriol Guinart Director tècnic de Club Aranès d'Esports d'Iuèrn (CAEI)

entrevista
Publicitat

Les més llegides

Publicitat

Edició en paper


Publicitat
Publicitat
Publicitat

Editorial

Publicitat