Notícia

Atenció a la proposta: Helly Hansen sorteja equips d'esquí cada setmana

Les fotos més inspiradores poden tenir un premi final: un viatge a Park City Mountain

Helly Hansen
Atenció a la proposta: Helly Hansen sorteja equips d'esquí cada setmana. I compte, perquè les fotos més inspiradores poden tenir un premi final: un viatge a Park City Mountain Autor/a: Helly Hansen
Helly Hansen va començar el passat mes d'octubre una campanya per aquest hivern on es convida a la gent a compartir els seus millors moments a la muntanya. Aquells instants en què un realment se sent viu i gaudeix de la natura, i viu experiències i sensacions úniques. La marca noruega us convida a compartir les vostres fotografies complementades amb una història explicada amb passió i acompanyada del hashtag #feelalive . Amb una bona foto i una bona història al darrere podeu guanyar un premi.

Cada setmana es lliurarà material de Helly Hansen com a premi per a les fotos i les històries més inspiradores. A més, tots els participants entraran en el sorteig per guanyar un gran premi final: viure una experiència extraordinària amb els pisters de Helly Hansen de Mountain Park City o amb esquiadors professionals del forapista. Per participar-hi, envieu una imatge i un relat curt que mostri un moment en el qual us heu sentit realment vius a la web de www.hellyhansen.com/alive i un cop enviada compartiu-ho al vostre mur de Facebook i Instagram amb l'etiqueta #feelalive.

Què és el que realment us fa sentir vius?

Pujar al cim d'una muntanya amb unes vistes impressionants? O ser en plena natura connectats amb la meteorologia, fauna i flora? Tot plegat poden ser moments únics que ens fan sentir realment vius -feel alive-.
Amb aquesta filosofia, des del 16 de novembre fins al 10 de gener, Helly Hansen vol que compartiu els vostres moments més "Alive". Aquesta campanya està inspirada pel dia a dia dels professionals de la muntanya, esquiadors, pisters  o els ambaixadors de la marca que fan servir roba Helly Hansen tots els dies.

Us hi animeu?

Comentaris


No hi ha cap comentari
 


















Editorial

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny