Notícia

La Molina tindrà una platja de sorra aquest estiu

Autor/a: Diari de la Neu
La Comissió Assessora de La Molina s’ha reunit per analitzar els resultats de la temporada d'hivern 14/15 així com presentar amb els seus membres les estratègies a seguir de cara a la temporada d'estiu.

Durant la reunió s'ha fet balanç dels resultats de la temporada d'hivern 14/15, que ha estat complicada pel que fa a la manca de neu durant els mesos de novembre i desembre i les condicions climatològiques adverses durant molts caps de setmana. L’estació de La Molina ha rebut 265.798 visitants i durant el 2015 disposa d’un pla d’inversió de 1.044.700 €.

Els productes amb millor acceptació han estat el forfet recarregable pensat per facilitar el procés de compra i el regalaneu que permet una aproximació als esports d’hivern d’una manera còmoda. Gran part d’aquests productes han estat comercialitzats mitjançant la nova versió del web amb un disseny actual i que millora l’experiència de l’usuari a través de les eines de comunicació i experiència social 2.0. Destacar, que la nova web ha rebut un 7,48% de visites de la zona de Madrid.

Pel que fa a les curses més destacades: la copa del món d’esquí alpí IPC, els campionats del mónpara-snowboard IPC i la copa del món snowboard cross FIS que han ajudat a donar visibilitat internacional a l’estació ceretana mitjançant la retransmissió per les televisions de tot el món. També s’han realitzat un gran ventall d’esdeveniments com la II edició del BCN SnowPride, l’Esquiada VIP juntament amb el programa en directe de La Xarxa, la I Edició de La Molina Chicken Run i La Volta Ciclista Catalunya. El conjunt de curses i esdeveniments han contribuït a que La Molina sigui l’estació de muntanya del Grup FGC capdavantera en número d’aparicions als mitjans de comunicació i seguidors de a la xarxa social Twitter.

Pel que fa a l'estiu, destaquen novetats en la millora i reforçament de la senyalització de les activitats d’estiu, la comercialització d’un carnet únic i vàlid a totes les estacions de muntanya del Grup FGC, una nova zona d’aigües amb sorra situada al llac, anomenada “la platja de la Cerdanya” amb jocs lúdics i zona esportiva. També es disposarà d’un nou centre d’interpretació de fauna salvatge pensat per a famílies i públic amb interès en la fauna i el medi natural. Durant l’estiu també es celebrarà un ampli ventall d’esdeveniments esportius com la Volta Cerdanya d’Ultrafons, 4a edició de l’Evil Eye Day, 5a edició de la Triatló de muntanya La Molina, ...

Dins l'estratègia anual de La Molina es contempla l'obtenció del segell de Destinació de Turisme Familiar (DTF), otorgat per l'Agència Catalana de Turisme. Amb la creació d'una oferta certificada adreçada a les famílies amb nens.

La Comissió Assessora de La Molina es va crear l’any 2011, impulsada per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, i està formada per diferents alcaldes, hotelers i restauradors de la Cerdanya, Ripollès i Berguedà, i representants de l’estació de La Molina.

Mitjançant aquest organisme, impulsat per FGC, es vol mantenir informats els principals agents dels territoris implicats sobre les actuacions que es duen a terme a l’estació en matèria de millores en les instal·lacions i els equipaments, noves estratègies comercials, i activitats de promoció turística, entre d’altres, a més d’actuar com a òrgan d’intercanvi entre els diferents agents participants

Comentaris


No hi ha cap comentari
 

Opinions

Més opinions

Entrevista

''El ràfting ha fet ressorgir el caiac''
Bernat Baylina Guia i monitor d’esports d’aventura al Pallars

entrevista




giny

Les més llegides

Edició en paper


Editorial

Enquesta

La nostra enquesta: com en dieu al dibuix que deixa el trepitjat de pistes?


65%


14%


11%


11%

37 vots