Notícia

Port del Comte demana disculpes

L'alta afluència d'esquiadors col·lapsa accessos i la venda de forfets

El telecadira desembragable El Querol, un dels eixos fonamentals de vertebració de l'estació, ha estat avariat unes hores.
El telecadira desembragable El Querol, un dels eixos fonamentals de vertebració de l'estació, ha estat avariat unes hores. Autor/a: Port del Comte
Les llargues cues per accedir a les pistes d'esquí de Port del Comte i les dificultats per accedir a comprar el forfet han entelat, en part, el que ha estat un gran cap de setmana en aquesta estació d'esquí. Des de bon matí els esquiadors que volien accedir a Port del Comte avui diumenge s'han s'han trobat amb llargues cues, tant a la carretera com per accedir a les instal·lacions (venda de forfets i remuntadors) , i és que un dels telecadires que fan de columna vertebral de l'estació ha estat avariat unes hores.  Les queixes dels clients han fet reaccionar a la direcció de l'estació que acaba d'emetre un comunicat difós per les seves xarxes socials.


Aquest és el comunicat emès per l'estació:

" Bona tarda a tothom. Com molts de vosaltres sabreu, avui hem tingut un dia complicat a pistes, i primer de tot, volem expressar les nostres disculpes per la situació en alguns moments.

Primer de tot, una gran afluència extraordinària de gent ha comportat cues en els carrers d'accés. Durant tot el dia, a més de la gestió de l'aparcament interna, hem estat demanant a les autoritats ajuda per la gestió de les carreteres, que s'escapava dels límits de l'estació, però no hem rebut cap resposta ni cap suport.

D'altra banda, una avaria elèctrica al telecadira ha comportat una aturada durant unes quantes hores que han complicat la mobilitat per l'estació. En tot moment hem treballat incansablement per a resoldre aquesta avaria, puntual i imprevisible, atès que el telecadira ha passat recentment la revisió més exhausta de la Generalitat amb excel·lent valoració.

La resta de l'estació, però, ha estat oberta tot el dia, Estivella especialment on els telecadires han estat engegats i sense aturar-se tot el dia. Des del moment en què s'ha avariat el Querol, hem informat des de totes les taquilles de la situació en el moment de comprar el forfet.

Finalment, volem reiterar el nostre agraïment per tots aquells de vosaltres que heu entès la situació, col·laborat, i seguit gaudint a la resta de l'estació de la jornada d'esquí.

Disculpes, gràcies, i demà més esquí!

Port del Comte, diumenge 29 de gener de 2017 "

Comentaris

  • A mi em semblaria una bona solució que presentant el forfet d'aquest diumenge qualsevol altre dia ens facin un descompte del 50%. Seria just no?

  • Doncs mentre he estat omplint la fulla de reclamacions perquè el telecadira no funcionava i mo hi havia manera de retornar el abonament, els noi i la
    Noia de la taquilla no informaven del mal funcionament del telecadira principal, es més a la gent els hi ha hagut d'informar un treballador, amb molta paciencia, per cert, que era l'únic que ha atés a la gent d'una forma incansable. Un 10 per ell. El que no pot ser es que a part de cues, problemes de mobilitat, etc... seguiu cobrant forfaïts ... Llegir més

  • Dia cahòtic i desastrós en que després de tots els incidents ha quedat un mal regust a la majoria d'esquiadors que hem assistit.
    Voldria dir-vos que no heu inclòs un incident que ens ha tingut tres quarts d'hora fent cua a l'arrastre de Carbassers. Tot ha vingut per l'avaria de l'arrastre d'Arderich, ens han indicat que trigarien una estona llarga en arreglar-lo i per això l'única opció per sortir d'allà seria anar a l'arrastre de Carbassers. Evidentment hi havia una cua descomunal on ... Llegir més

5-10-20-tots
1
 

Opinions

Més opinions

Entrevista





giny

Les més llegides

Edició en paper


Editorial

Enquesta

La nostra enquesta: com en dieu al dibuix que deixa el trepitjat de pistes?


70%


11%


11%


7%

27 vots