Comunicat de premsa de Grandvalira

Si es ratifica l’acord ferm d’extinció de Nevasa, aquest tindrà efecte el 31 de maig de 2019

Grandvalira
Grandvalira ha enviat avui el comunicat de premsa oficial en resposta a les darreres informacions de dissolució Autor/a: Grandvalira
Arran de les informacions aparegudes als mitjans de comunicació els darrers dies, Grandvalira informa que en el Consell d’Administració de Nevasa celebrat dimarts 30 de maig del 2017,  Saetde va comunicar la seva voluntat d’extingir el conveni regulador de Nevasa (comercial i màrqueting de Grandvalira) i activar el procés per a la dissolució de la societat que explota la marca Grandvalira.

Per a provocar dita dissolució, cal que el President de Nevasa, actualment, Joan Viladomat, convoqui la Junta General Extraordinària de Nevasa en el termini de 30 dies des de la denúncia efectuada per Saetde.

Tal i com assenyalen els estatuts socials de Nevasa, si es convoca la Junta i es ratifica l’acord ferm d’extinció de Nevasa, aquest no tindrà efecte fins el 31 de maig de 2019. Fins aquell moment, la societat no es trobarà en situació de liquidació i, per tant, fins el 31 de maig del 2019, la societat podrà seguir operant amb el forfet conjunt de Grandvalira.

Entrevista

"La festa post competició és un gran al·licient. Sense ella, el record per als nens no seria el mateix"
Oriol Guinart Director tècnic de Club Aranès d'Esports d'Iuèrn (CAEI)

entrevista