Notícia

Grandvalira es conservarà com a forfet conjunt

Saetde i Ensisa volen mantenir la marca Grandvalira com a forfet conjunt més enllà del 2019

Grandvalira es conservarà com a nom d'un forfet conjunt més enllà del 2019.
Grandvalira es conservarà com a nom d'un forfet conjunt més enllà del 2019. Autor/a: Grandvalira
Tot i que la desfeta de Grandvalira és irrevocable i que a partir del 30 maig del 2019 les societats Saetde (Pas de la Casa-Grau Roig) i Ensisa (Soldeu-el Tarter) aniran per separat, ja es van sabent detalls del que ha de succeir més enllà d'aquesta data. A la junta d'accionistes celebrada dilluns les dues parts van mostrar la voluntat d'intentar mantenir la marca Grandvalira com a nom d'un forfet conjunt per fer ús de les dues estacions.
La idea és que el "forfet Grandvalira" pugui esdevenir un complement amb suplement als forfets que vendrà cadascuna de les estacions per separat. O sigui, un forfet més car que no si es tria esquiar a Pas de la Casa-Grau Roig o a Soldeu-El Tarter. Ara bé, el que va quedar clar ahir és que la marca Grandvalira i el forfet únic encara seran del tot vigents dues temporades més.
També es va acordar que en els pròxims dos anys l'estructura laboral de Nevasa s'anirà ajustant progressivament a la baixa. Això inclouria els departaments de central de compres, les escoles d'esquí i restauració, els treballadors dels quals és possible que es vagin reincorporant a una de les dues societats. I mentrestant Ensisa i Saetde nomenaran dos gerents que, conjuntament amb el director de Nevasa, hauran de gestionar la nova realitat. Pel que fa a la separació física sobre pistes, el principal problema sembla que girarà, sobretot, entorn del telecadira del Pla de les Pedres i les pistes a què dóna accés.

Comentaris


No hi ha cap comentari
 
Publicitat

Opinions

Més opinions
Publicitat

Entrevista

"El primer objectiu és ampliar Cerro Bayo cap al sector Provinciales"
Santiago Mazza Gerent de muntanya a Cerro Bayo

entrevista

Les més llegides

Publicitat
Publicitat
Publicitat
Publicitat

Editorial

Publicitat