Notícia
Pas-Grau ja es comença a comercialitzar al marge de Grandvalira
En marxa la web que ofereix el propi producte amb central de reserves pròpia
La desconnexió comercial i parcial de Saetde amb Grandvalira ja és una realitat. Des de fa uns pocs dies ja es pot trobar a la xarxa la pàgina web Living PasGrau, que ofereix alguns serveis de l’estació d’esquí Pas de la Casa-Grau Roig.
Pàgina web pròpia, tot i que amb logotip de Grandvalira, extensió a Facebook, Twitter i Instagram: són les evidències que Pas de la Casa-Grau Roig està accelerant en la desconnexió de la matriu Grandvalira. Des de fa uns dies la pàgina ja és operativa, i com a pàgina comercial que és, ja s'hi està donant informació de l'estació d'esquí o permetent contractar serveis diversos.
De fet cal recordar que ja fa setmanes que les instruccions internes a Saetde són les de prioritzar tot el que sigui propi, des de publicitat fins a activitats d'estiu, per exemple. Ara bé, la priorització no vol dir desvinculació absoluta de la marca Grandvalira, entre altres qüestions perquè encara queden dos anys de marca i comercialització conjunta per endavant. Però tal com informen els mitjans de comunicació andorrans el que és evident és que Saetde va, en temes de promoció i comercialització, prenent posicions per davant del que pugui fer Ensisa.
Segons informa avui Altaveudigital.com, Saetde destinarà 750.000 euros a fer campanya de promoció i comercialització pròpia. Aquesta xifra era l'aportació que feia Saetde a Nevasa per fer accions de comunicació i màrqueting de Grandvalira. La marca destinava cada any 1,5 milions d'euros a la promoció, difusió i comercialització de Grandvalira i els seus productes. Aquest any sembla que, a jutjar per aquesta informació, Grandvalira serà menys present, com a marca, arreu. Però el dubte és, ara mateix, què farà Ensisa amb els 750.000 que destinava a Grandvalira?
De fet cal recordar que ja fa setmanes que les instruccions internes a Saetde són les de prioritzar tot el que sigui propi, des de publicitat fins a activitats d'estiu, per exemple. Ara bé, la priorització no vol dir desvinculació absoluta de la marca Grandvalira, entre altres qüestions perquè encara queden dos anys de marca i comercialització conjunta per endavant. Però tal com informen els mitjans de comunicació andorrans el que és evident és que Saetde va, en temes de promoció i comercialització, prenent posicions per davant del que pugui fer Ensisa.
Segons informa avui Altaveudigital.com, Saetde destinarà 750.000 euros a fer campanya de promoció i comercialització pròpia. Aquesta xifra era l'aportació que feia Saetde a Nevasa per fer accions de comunicació i màrqueting de Grandvalira. La marca destinava cada any 1,5 milions d'euros a la promoció, difusió i comercialització de Grandvalira i els seus productes. Aquest any sembla que, a jutjar per aquesta informació, Grandvalira serà menys present, com a marca, arreu. Però el dubte és, ara mateix, què farà Ensisa amb els 750.000 que destinava a Grandvalira?