Notícia

Pas-Grau ja es comença a comercialitzar al marge de Grandvalira

En marxa la web que ofereix el propi producte amb central de reserves pròpia

Living PasGrau
En marxa la web que ofereix el propi producte amb central de reserves pròpia Autor/a: Captura de pantalla
La desconnexió comercial i parcial de Saetde amb Grandvalira ja és una realitat. Des de fa uns pocs dies ja es pot trobar a la xarxa la pàgina web Living PasGrau, que ofereix alguns serveis de l’estació d’esquí Pas de la Casa-Grau Roig.


Pàgina web pròpia, tot i que amb logotip de Grandvalira, extensió a Facebook, Twitter i Instagram: són les evidències que Pas de la Casa-Grau Roig està accelerant en la desconnexió de la matriu Grandvalira. Des de fa uns dies la pàgina ja és operativa, i com a pàgina comercial que és, ja s'hi està donant informació de l'estació d'esquí o permetent contractar serveis diversos.

De fet cal recordar que ja fa setmanes que les instruccions internes a Saetde són les de prioritzar tot el que sigui propi, des de publicitat fins a activitats d'estiu, per exemple. Ara bé, la priorització no vol dir desvinculació absoluta de la marca Grandvalira, entre altres qüestions perquè encara queden dos anys de marca i comercialització conjunta per endavant. Però tal com informen els mitjans de comunicació andorrans el que és evident és que Saetde va, en temes de promoció i comercialització, prenent posicions per davant del que pugui fer Ensisa.

Segons informa avui Altaveudigital.com, Saetde destinarà 750.000 euros a fer campanya de promoció i comercialització pròpia. Aquesta xifra era l'aportació que feia Saetde a Nevasa per fer accions de comunicació i màrqueting de Grandvalira. La marca destinava cada any 1,5 milions d'euros a la promoció, difusió i comercialització de Grandvalira i els seus productes. Aquest any sembla que, a jutjar per aquesta informació, Grandvalira serà menys present, com a marca, arreu. Però el dubte és, ara mateix, què farà Ensisa amb els 750.000 que destinava a Grandvalira?

Comentaris


No hi ha cap comentari
 
Publicitat

Opinions

Més opinions
Publicitat

Entrevista

"El primer objectiu és ampliar Cerro Bayo cap al sector Provinciales"
Santiago Mazza Gerent de muntanya a Cerro Bayo

entrevista

Les més llegides

Publicitat
Publicitat
Publicitat
Publicitat

Editorial

Publicitat