Notícia

Grandvalira incrementa la facturació dels restaurants i terrasses en un 40%

Un alt percentatge dels clients del Racó de Solanelles són clients no esquiadors que pugen amb el Funicamp per dinar a pistes

Nomad Food Ratrack,Grandvalira
Grandvalira incrementa la facturació dels restaurants i terrasses en un 40%. Imatge d'arxiu. Autor/a: Diaridelaneu.cat
Cada vegada més la restauració guanya pes a les estacions d'esquí. El creixement d'aquest sector i la importància en la facturació fa que els dominis andorrans apostin per millorar l'oferta. I això que inicialment l'aposta gastronòmica de les estacions no era un dels punts forts, o almenys no justificava la motivació per anar a esquiar. Però els temps canvien i la demanda del client també. Ahir es va saber que el creixement en la facturació per aquest concepte ja estaria superant el de la venda de forfets, almenys en el cas de Grandvalira. L'aposta passa per una oferta basada en la qualitat, potenciant els productes nacionals i complementant-los amb matèria primera molt selecta.


L'aposta de Grandvalira per la restauració està donant molt bons resultats. Així doncs l'aposta per la gastronomia a les estacions sembla que surt molt a compte. El director de Grandvalira, AlfonsoTorreño, va explicar ahir dilluns als mitjans de comunicació andorrans que fa uns anys es va iniciar un projecte per potenciar l'àrea de restauració, i que en sis anys aquesta àrea ha tingut un increment de facturació pràcticament un 40%. L'aposta pels serveis i productes gastronòmics a pistes tenia per objectiu, en els seus inicis, donar un servei complementari a les pistes d'esquí i millorar l'experiència del client. Ara, però, en declaracions de Torreño recollides per ANA (Agència de Notícies d'Andorra), ha acabat resultant que "les inversions han donat els seus fruits, i és una àrea de negoci que més està creixent, per sobre fins i tot dels ingressos provinents dels forfets". I una dada que demostra l'aposta de Grandvalira pel negoci de la gastronomia: el domini esquiable disposa de 45 punts de restauració.

L'estació ha fet èmfasi en l'oferta dels restaurants que gestiona l'equip d'SnowFood de Saetde, com és el Racó de Solanelles. Carles Bisbal, responsable d'SnowFood, ha explicat que cada cop més esquiadors opten per menús gastronòmics per acabar la jornada d'esquí, i que cada vegada hi ha un percentatge més alt de clients no esquiadors que pugen amb el Funicamp per dinar a pistes. L'equip que gestiona el restaurant és especialista en ostres, fumats i carn de vaca, i de cara a l'any vinent la intenció és potenciar aquest darrer ingredient potenciant els menús amb carns a la brasa.

Segons ell responsable de restauració de Pas de la Casa-Grau Roig, Carles Jordi, ahir va asseguraa que "abans la gent venia a esquiar i a més a més menjava, i ara van a menjar i a més a més esquien".

D'ANA.ad




Entrevista

"La festa post competició és un gran al·licient. Sense ella, el record per als nens no seria el mateix"
Oriol Guinart Director tècnic de Club Aranès d'Esports d'Iuèrn (CAEI)

entrevista


Les més llegides

Edició en paper


Editorial