Notícia

Ski Andorra confia que la nova llei reculli l’especificitat del monitor

Per la patronal de l’esquí, aquest ha estat un any d’impàs i espera que la propera temporada es pugui recuperar la flexibilitat en el dia festiu setmanal

monitor,professor,Pal
Ski Andorra confia que la nova llei reculli l’especificitat del monitor Autor/a: Diaridelaneu.cat
L'associació de les estacions d’esquí d’Andorra, Ski Andorra, confia que la modificació del Codi de relacions laborals del Principat d'Andorra doni resposta a les necessitats dels monitors d’esquí. “És important que hi pugui haver un canvi”, va dir la directora de la patronal del sector de la neu, Montse Guerrero. En aquest sentit, va remarcar que aquesta és una professió molt específica i que, per aquest motiu, es va demanar que això es tingués en compte en el text, aprofitant el treball que s’està fent a hores d’ara al Consell General per modificar les lleis laborals.

Per Ski Andorra, aquesta seria la via que garantiria l’adequació del treball dels instructors a la demanda del mercat, sempre dins del marc de la llei. Cal recordar que els contractes d’aquests professionals s’han regit pel Codi de relacions laborals durant aquesta temporada després que l’Associació Andorrana de Monitors d’Esquí (AAME) denunciés les nòmines a Inspecció de Treball. Per la patronal de l’esquí, aquest ha estat un any d’impàs i espera que la propera temporada es pugui recuperar la flexibilitat en el dia festiu setmanal. 

El fet que els monitors hagin estat subjectes a la normativa laboral com qualsevol altre treballador durant aquest hivern ha suposat més complicacions per a les escoles d’esquí a l’hora de quadrar calendaris, va dir Guerrero. En aquest sentit,  remarca que durant la temporada hi ha èpoques en què cal treballar més que en d’altres. Al mateix temps, va exposar que el monitor dona un servei de principi a final. Així, amb el funcionament d’aquest any les escoles s’han vist obligades a canviar de monitor a mitja setmana, un fet que trenca el seguiment de client. Aquest fet afecta la qualitat del servei, diu la directora d’Ski Andorra, que remarca que “el monitor és la persona que manté un tracte directe amb el client; és el nostre ambaixador”.

És per això que indica que, si finalment la llei recull la flexibilitat en el dia festiu setmanal,  tot plegat ajudarà a garantir la continuïtat en l’atenció al client i a mantenir un servei de qualitat.

Comentaris


No hi ha cap comentari
 






giny













Editorial

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny