Notícia

Alemanya manté el domini en Alpí en línia

L'alemanya Elia Boersig, de 20 anys, s'ha adjudicat la seva primera medalla d'or en Eslàlom

alpi,linia,barcelona
Imatges de les proves d'Alpí en línia celebrades a Montjuïc aquest dijous Autor/a: M. Casanovas/WRG
Els patinadors alemanys segueixen mantenint el seu domini en la disciplina d’Alpí i aquest dijous han aconseguit tres medalles d'or en les proves d'Eslàlom masculí i femení, i per equips. Amb aquest triple èxit, Alemanya suma ja 16 metalls en aquesta disciplina, que ja va liderar als World Roller Games de Nanjing 2017.

En la prova d'Eslàlom, l'alemany Joerg Bertsch ha aconseguit el seu primer or en imposar-se al letó Miks Zvejnieks -campió dimecres a Eslàlom gegant- i al també germànic Marc Walz al creuar la meta del circuit del Parc de Montjuïc-Passeig del Migdia amb el millor temps.

També l'alemanya Elia Boersig, de 20 anys, s'ha adjudicat la seva primera medalla d'or en Eslàlom, després d'haver estat plata a la Combinada. Els seus compatriotes Claudia Wittmann, plata, i Mona Sing, bronze, no han arriscat per evitar una caiguda com la de dimecres en Eslàlom Gegant que les va deixar fora del podi. Sing va guanyar l'or en la Combinada que va tenir lloc en la primera jornada del Alpí, dimarts.

A la tarda, Alemanya ha posat la cirereta a la seva actuació matinal a l'adjudicar-se la prova per equips. El quartet integrat per Sven Ortel, Joerg Bertsch, Claudia Wittmann i Ann-Krystina Wanzke ha estat molt superior a la resta. Espanya ha aconseguit la medalla de plata amb 11,30 segons de diferència i Eslovàquia ha estat tercera.

Bertsch i Ortel són els patinadors alemanys amb més medalles, amb tres cadascun.


 

Comentaris


No hi ha cap comentari
 






giny













Editorial

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny