Notícia
David Ledesma, nou director de Màrqueting de Grandvalira
Grandvalira incorpora nou director de Màrqueting. David Ledesma exercirà des d’aquesta setmana les funcions d’aquesta posició després de 4 anys de trajectòria al capdavant del departament de Màrqueting i Desenvolupament de Negoci d’Arcalís.
De nacionalitat andorrana, Ledesma de 42 anys és Llicenciat en Periodisme per la Universitat Internacional de Catalunya i també en Història per la Universitat de Barcelona. Postgrau en Direcció en Màrqueting i Vendes per ESADE i Diplomat per la Universitat Ramon Llull. Compta també amb un postgrau en Direcció de Màrqueting per la UOC. En l’actualitat continua la seva formació amb un Master Executive MBA a EAE Business School.
El nomenament dona un impuls a la nova línia estratègica de Grandvalira i contribuirà a optimitzar el procés d’integració d’Ordino Arcalís a Grandvalira-Nevasa. L’objectiu és continuar fent créixer la marca Grandvalira així com la marca Ordino Arcalís.
De nacionalitat andorrana, Ledesma de 42 anys és Llicenciat en Periodisme per la Universitat Internacional de Catalunya i també en Història per la Universitat de Barcelona. Postgrau en Direcció en Màrqueting i Vendes per ESADE i Diplomat per la Universitat Ramon Llull. Compta també amb un postgrau en Direcció de Màrqueting per la UOC. En l’actualitat continua la seva formació amb un Master Executive MBA a EAE Business School.
El nomenament dona un impuls a la nova línia estratègica de Grandvalira i contribuirà a optimitzar el procés d’integració d’Ordino Arcalís a Grandvalira-Nevasa. L’objectiu és continuar fent créixer la marca Grandvalira així com la marca Ordino Arcalís.