Notícia

L'empresa gironina Tradeinn "supera les previsions" i tanca el 2019 amb una facturació de 188 MEUR

El grup de venda online de material esportiu ha gestionat més de 2,5 milions de comandes

Snowinn.com
L'empresa gironina Tradeinn "supera les previsions" i tanca el 2019 amb una facturació de 188 MEUR Autor/a: Captura de pantalla
L'empresa gironina dedicada a la venda de material esportiu a través d'internet Tradeinn ha tancat el 2019 amb una facturació de 188 MEUR. Això suposa un increment d'un 50% en relació a l'exercici anterior, quan van arribar als 134 MEUR. La crescuda en ingressos es deu a l'increment en les comandes a l'empresa. Segons informen en un comunicat, durant el darrer any n'han gestionat més de 2,5 milions. El fundador de Tradeinn, David Martin, subratlla que aquest 2019 han "superat totes les expectatives": "Esperàvem tancar l'exercici amb 150 MEUR i, finalment, hem superat aquesta xifra amb un creixement de 54 milions respecte a l'any anterior".

Tradeinn té quinze botigues online des de les quals ven a 193 països, sumant més de 5 milions de clients a tot el món. La firma ven més d'un milió d'articles de més de 1.500 marques. També compta amb dos comerços físics: una botiga a Celrà i la botiga The North Face Girona. Tradeinn.com és el primer grup de venda a través d'Internet especialitzat en material esportiu. A través de les quinze botigues virtuals, traduïdes a divuit idiomes, ven arreu del món.

Cadascuna de les botigues està especialitzada en una disciplina esportiva: Diveinn.com (busseig i submarinisme), Trekkinn.com (muntanya i senderisme), Bikeinn.com (ciclisme), Smashinn.com (tennis i pàdel), Snowinn.com (esquí), Swiminn.com (natació), Motardinn.com (equipament per a motoristes), Waveinn.com (nàutica i pesca esportiva), Runnerinn,com (running), Goalinn.com (futbol i esports d'equip), Dressinn.com (moda), Traininn.com (fitness), Xtremeinn.com (esports extrems), Kidinn.com (esports i moda infantil) i Outletinn.com (un outlet especialitzat).




Entrevista



Les més llegides

Edició en paper


Editorial