Notícia

Grandvalira Resorts dóna resposta a la validesa de forfets i reserves hoteleres pendents d'ús

Els clients que hagin esquiat menys de cinc dies i reuneixin els requisits podran acollir-se a la garantia d'esquí.

retol,plafo,grandvalira,planol,mapa
Grandvalira Resorts dóna resposta a la validesa de forfets i reserves hoteleres pendents d'ús Autor/a: Grandvalira
Totes les estacions d'esquí andorranes van tancar instal·lacions el passat 14 de març, davant la necessitat d'elevar la precaució i evitar el màxim risc de contagi del coronavirus COVID-19. El tancament va ser tan sobtat que molts dels seus clients ni tan sols van poder recollir el seu material de taquilles. La situació també ha portat al fet que alguns d'aquests mateixos clients tampoc puguin gaudir de les reserves hoteleres de cara a Setmana Santa o fer ús dels forfets de dia previstos per al tram final de temporada. Aquesta setmana l'estació ha emès un comunicat en el qual s'informa de les possibles situacions creades d'aquesta tipologia i les possibles solucions.


Les preguntes i respostes que tot client de Grandvalira es fa pel tancament de l'estació conseqüència del Covid-19.

Què passa si tinc una reserva?
Si tens una reserva feta al nostre web i sobre productes i serveis d’estació, es pot cancel·lar sense cost. En cas que aquesta reserva contingui hotel, s'estudiarà el cas personalment tenint en compte les polítiques adoptades per l'allotjament.

Si has comprat un forfet a taquilles de més d’un dia, i et trobes a Andorra pots anar a taquilles i et faran la devolució corresponent als dies no consumits. En cas de no trobar-te a Andorra pots posar-te en contacte mitjançant el formulari de la nostra web o bé trucant al telèfon (376) 891800.

Com puc fer la reclamació?
Els nostres agents es posaran en contacte via mail amb tots els clients que tinguin reserves per poder procedir a la seva devolució/gestió.

Com puc contactar amb la vostra Central de Reserves?
En primer lloc revisa periòdicament la bústia de correu no desitjat i/o el seu perfil MyGrandSki, a l’apartat de “Les Meves Reserves”.  En cas de no tenir comunicacions nostres pots posar-te en contacte amb la nostra central de reserves mitjançant el formulari de la nostra web o bé trucant a el telèfon (376) 891.800. L'horari d'atenció al client durant aquests dies és de 9h a 17h. 

Si tinc la meva reserva feta amb una agència, què he de fer?
Si el teu viatge l’has reservat amb una agència de viatges has de posar-te en contacte amb ells, que t'informaran de la seva política de cancel·lació.

Tinc dubtes amb el Forfet de Temporada.
Grandvalira Resorts considera que els Forfets de Temporada tant de Grandvalira com d'Ordino Arcalís es donen per amortitzats a data del tancament forçós de temporada per causa major aliena a les estacions.

En el cas de Grandvalira, i com s'especifica en les condicions del producte, aquells clients que hagin esquiat menys de 5 dies i reuneixin els requisits podran acollir-se a la garantia d'esquí.
Per a qualsevol consulta pots contactar amb el nostre departament d'Atenció al Client mitjançant el formulari de contacte o bé a el telèfon de Grandvalira: 891 816 o Ordino Arcalís: 891 817.

Com puc recuperar el meu material dels guardaesquís?
Si el teu material està en els sectors de Canillo, Soldeu i el Tarter, pots contactar amb xenapalau@soldeu.ad.
Si el teu material està en els sectors d'Encamp, Grau Roig i Pas de la Casa o a l'estació d'Ordino Arcalís, envia un correu a consignas@pasgrau.com o bé trucant a al telèfon 872.900.
 
Tinc un val promocional, serà vàlid per a la propera temporada?
Les promocions, tal com s'especifica a les bases, són per a la temporada en curs i no seran vàlides per a la propera temporada.

Què passa si estic a Andorra i presento símptomes de Coronavirus?
Si comences a sentir-te malament i creus que pots tenir el Coronavirus has de trucar al 116. L'equip sanitari avaluarà el teu cas i decidirà quin és el procediment a seguir. En cas de dubtes i informació, utilitza el 188. Es recomana no traslladar-se als Serveis d'Urgències per no col·lapsar el sistema sanitari i per no posar en risc la salut dels professionals i altres pacients.

Hi ha restriccions d'accés a Andorra?
No hi ha restriccions d'accés al país tot i que es recomana no viatjar a les zones de risc i limitar al màxim els viatges. Sí que hi ha un tancament parcial de l’activitat del país, així com centres escolars, biblioteques, museus, residències i s’han cancel·lat totes les activitats lúdiques i esportives del país.

Tota la informació a: https://www.grandvalira.com/ca/coronavirus-faq

 





Entrevista

"Recordo la sensació de llibertat absoluta i la connexió total amb la muntanya"
Rosa Maria Carcasona Agent de viatges - Ambaixadora de Diaridelaneu

entrevista


Les més llegides

Edició en paper


Editorial