Juli Sala

Juli Sala

Director Escola d'Esquí Cuylàs School de Baqueira-Beret

Opinió

Nadal a Baqueira Beret

Autor/a: Juli Sala
Si s’ha de buscar una paraula per definir aquests dies entre Nadal i Reis a Baqueira-Beret, no és cap altre que “complet”. Aquesta paraula s’ha escoltat molt durant aquests dies: “Aparcament complet”, “Restaurant complet”, “Grups complets”... L'estació aranesa ha presentat uns números espectaculars, tant si parlem de quilòmetres esquiables com d’afluència de clients.

No podem dir amb exactitud el nombre d‘esquiadors que han passat aquest dies per l'estació però el que sí podem dir amb total precisió és que l’estat de les pistes era perfecte, degut a la nevada que va caure del 26 al 28 de desembre, i que va acumular fins uns 80 cm de neu.
Cada dia s’han superat els 140 Kms. esquiables de neu pols, amb els 35 remuntadors oberts tots els dies, excepte el dia 29, un dia en que unes ràfegues de vent impressionants varen fer tancar la part alta de la estació.
La principal atracció aquests dies han estat els nous remuntadors “TSD Jesus Serra”, que substitueix al TSD. Vista Beret, i el “TQ Saumet” a la zona d'Orri, que permet accedir a una zona Freeride i noves pistes negres.

Tots els sectors han estat impecables, des de la zona central de Baqueira fins a la zona de la Peülla a Bonaigua, incloent-hi la zona de Blanhiblar i Dossau a Beret, és a dir les 2.166 hectàrees que té l'estació en el total dels seus 3 sectors. Els gruixos han oscil·lat entre els 60 cm. a la cota 1.500m i els 150 cms. a la cota 2.500 m.

Juli Sala
5 de gener de 2015
@JuliSalaPerez

Comentaris


No hi ha cap comentari
 






giny













Editorial

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny

giny